Clinic

Mycket häst nu märker jag.. Sorry icke hästmänniskor :$ Ni får väl snällt vänta på andra inlägg ^^

Clinic i Kumla i torsdags :) Mycket bra och givande clinic av Lotta Björe och Sylve Söderstrand :)

Tyvärr tkt jag att Sylve tog över lite... Och att han var lite väl fräck bitvis... Men man vet ju att han har rätt i det han säger och det är ju bra att han verkligen säger det han vill få fram :)

Viktiga tankeställare fick man sig då och då x) men ja, utveckling är väl nyckelordet inom ridsport? Man lär sig saker hela tiden :)

I fredags använde jag mig av alla tipsen från clinicen och akley svarade riktigt bra på dem :)

Idag var vi ute och lekte i vintersolen och snön, det var HÄRLIGT! :D Galoppera på fälten och sånt =)=)



Mamma o jag satte oss även ner och planerade tränings och tävlingssässongen lite :) Såhär ser planerna ut i dagsläget :)

*7 feb, WHS/ÖFK LB, LA
*14 feb, träna för Anna
*21 feb, KRK LB, LA
*28 feb, träna för Anna
*5-6 mars träning Lennart Linderlöw
*(om det går bra de första 2 tävlingarna) 13 mars Heby, LA, MSVB (mamma vill LB xD)
*(om det går mindre bra de första 2 tävl.) 14 mars Enköping, LB, LA
*(osäkert när träningarna blir där emellan)
*27 mars Hamre, LA, MSVB
*11 april, Filipstad, Div 1, LB LB?
*24 april, Säffle Div 1, LB, LB?
*9 maj, Wittvång Div 1, LB/LA, LA?
*O sen hade mamma nåt meeting hon ville åka på i maj.

Detta är VÄLDIGT PRELIMINÄRT!!!!! allt beroende på en massa och vi har inte funderat klart eller så. Men iaf :) Stämde det någe med era planer? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0