dumlemuffins!

Haha de blev inte fina xD men ska man göra en sisådär 40 st så orkade jag inte, när jag sedan skulle baka tårtor också xD

Här är bild på mina "vackra" muffins iaf :D Stackars släkten som ska äta dem x) Receptet är iaf härifrån


Dagen idag var bra! :) Förutom att en viss person här hemma får mig helt GALEN!! Jag blir så förbannad att jag inte vet vad jag ska göra, det bara kokar i mig? :@ Men det är det han vill, att man ska bli galen, arg, ledsen, sur, förbannad... E-t-t  D-j-u-p-t  A-n-d-e-t-a-g ... T-v-å  D-j-u-p-a  A-n-d-e-t-a-g ... ...

Iaf :) Bakade 2 tårtor också men de kommer bild på dem imorn när de är garnerade o klara :)

Sen tränade jag PowerYoga :D Har program hemma o vet ni hur kul det är?? :D Prova! :)

Nu ska jag hitta någe intressant på tv o sen gå o sleepa. för imorgon måste både jag och min lilla ponny lämna den flummiga hoppvärlden o spänna vår koncentrationsnivå till max :O DRESSYR på schemat. Men Cicci kommer o hon är så himla skön att man inte kan annat än att gilla dressyr :D

Iaf godnatt!

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Lyllo släkten skulle jag säga! Jag hade iaf ätit de där med God aptit ;D<3

2010-01-24 @ 02:38:29
URL: http://erikapettersson.blogspot.com
Postat av: sandra

haha inte mina! x)<3

2010-01-24 @ 10:39:47
Postat av: Erika Pettersson

joodå det tror jag nog ;D

2010-01-30 @ 14:32:30
URL: http://erikapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0