Framtids planer

Okej, jag sa att jag skulle göra det, så nu gör jag det :)

Kort om mina planer med Akeley :)

Dressyr: inga stora planer. Ev tävla någon lättare klass. Men rider bara dressyr för att hon ska få muskler, bli lydig och för att det ska bli lättare att sälja henne när den dagen kommer.

Hoppning: Nära planer: få fina 0:or i LB, LA regionalt. Sedan även MSVB, och börja tävla nationellt. Långsiktiga: Tävla MSVA. Hoppa något av SM:en. Kanske inte iår, men nästa år iaf.

Det var det :) Vad är era planer med era hästar? :)

Kommentarer
Postat av: Sara Sjöö

Jag vill få bra och stadiga rundor i LB-LA+5 under våren och kanske starta någon dressyr.

Sedan MSVB i sommar/Höst.

Kanske även Fälttävlan och Lag SM i det.

Nästa år kanske kanske MSV A om han klarar av det annars stadiga och bra rundor i MSVB :)

Allt med Jackpot förstås! :)

2010-01-13 @ 18:02:05
Postat av: Amanda LodesjöxD

Låter som bra mål(Y)



Kathie=BLI FRISK!! hovbensfrakuur :(

100 tävla LB hopp&dressyr ;D får se vart det leder;)

2010-01-13 @ 21:15:51
Postat av: sandra

Sara: okej, det låter najs :)

Amanda: tack <3 Ja, hoppas verkligen hon blir frisk! :( Okej :)

2010-01-17 @ 10:04:16
Postat av: wilma ;)<33

tror du hon klarar MVS A då? xD asså bara lixom de e ganska högt ;D om du inte visste det^^ xDD<3 i o för sig så är mina mål med ella FEI men men xD man kan ju ha höga mål bara man är beredd på att de kanske inte blir verklighet lixom xD<3

2010-01-17 @ 11:35:23
Postat av: sandra

wilma: haha! jo jag vet exakt vilken höjd msva är xD och jag tror att hon fixar det eftersom vår enda msvb start, så flöt allt jättebra och vi fick bara ett dumt stopp och en rivning på ett o samma hinder, gick det jättelätt :D så jag tror om vi blir mer samspelta, jag säkrare och akley mer musklad så JA!

Nej exakt. Det är mål, och mål ska vara höga :) Men ändå realistiska :)

2010-01-17 @ 21:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0