Godmorgon!

Är så enormt trött på snö o kyla nu -.- Vill bara ha BORT det!

Något som däremot uppskattas var min morgon! Vaknade o kunde ligga kvar o dra mig, läsa lite "så länge vi båda andas" och gå upp o äta i lugn o ro :)

Har redan skrivit vad som händer idag så behöver väl inte upprepa? :) Ser iaf fram emot dagen! :) 

Nu ska jag gå och göra mig iordning, men ha en bra dag! :-D 



Tänk att få åka utomlands nu.. Vill verkligen!

Min "låtsas kusin" eller vad man säger x) är btw på "8 månader runt på jorden" resa nu! :D De började i Thailand och var där 1 månad. Tog dykarcertifikat, firade jul och nyår. Sedan åkte de vidare till Afrika. Hälsade på giraffer, hyrde en bil och åkte på eget safari, såg geoparder m.m :D Enligt det senaste jag hörde är de kvar där :)

Gud så kul det låter!! Tycker inte ni?? :D

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

vill ha Värme!!<3

2010-01-31 @ 12:42:57
URL: http://erikapettersson.blogspot.com
Postat av: emma

jag diggar fågeln :D

2010-01-31 @ 20:15:02
URL: http://qems.blogg.se/
Postat av: sandra

eller hur!! :D



ja den är söt! :)

2010-01-31 @ 22:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0