hej allihopa!

Kom hem halv 10 igår kväll och då hade jag ingen ork att blogga xD

Iaf, jag skulle kunna vara förståndig och neutral o... yeh you know, men har ingen lust x)

ENLIGT MIG- "Fish Tank" SÖÖÖÖG!

Visst väckte den känslor och tankar kanske, men förstog mig varken på början, mitten eller slutet (om den ens hade ett slut? :O) o skulle inte rekomendera den.

Nu var den gratis för oss vilket var tur :) Skulle aldrig betala för den, eller se den igen XD

Okej, så dålig kanske inte andra tkt att den var, men det är min åsikt! ^^

Allt för mig! :)



Nej juste, tänkte gå på Hindersmässan idag också som är nu, o köpa brända mandlar (som jag aldrig ätit :O) o marknadsgodis :) men det snöa o var så kallt så jag banga ur xD haha!

Men ja, visst snöar det, men snöstorm som de sa att det skulle bli vet jag inte ? :P


Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Neh, snöstorm - då förväntar jag mig piskande vindar, bitande kyla och en vit mur överallt! ;D idag var det lite snällt tycker jag (inte mig emot!)

2010-01-27 @ 19:34:49
URL: http://erikapettersson.blogspot.com
Postat av: sandra

ja exakt! x) haha, nej absolut inte!

2010-01-30 @ 23:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0