Hej :D

(Jag la ner väldigt mycket tid på att komma på en avancerad rubrik! xD)

Dagen igår var helt okej! :)

Vaknade 10, men låg och drog mig.

Sen åt vi, och sen åkte mamma och jag till stallstugan och köpte magplattan vi beställt :D Vet inte om det är försenad julklapp/förtidig födelsedagspresent eller inget av det, men det kvittar! Snygg är den iaf :)
Knight lädergjord m magplatta: Click to ZOOM
Tycker inte bilden gör den rättvisa, den är mycket snyggare i verkligheten! Min är svart också ;)

Sen åkte vi till stallet och tog in lillan :) Innan vi började räkna rosetter, plaketter och så med Lotta :)

Slutade med att vi fick med oss ALLA rosetter hem, typ 140 st, och VEM tror ni fick det ärofyllda uppdraget att stå och stryka allihop? -.-

Sen var det div 1 möte och hm... det var...minst sagt intressant. Vet inte riktigt vad jag ska säga. Det var Trevligt och det blir säkert bra alltihop :) Men tänker inte säga så mycket om det, för någon kommer säkert missförstå, och då börjar rykten och skitsnack. och alltid om jag säger något om något eller någon så tar jag det hellre direkt med personer än att få det/ge det genom rykten, för rykten och skitsnack stämmer ändå aldrig! :) Och det här med lag är ju lite speciellt, både inom och mellan lagen, så ni får bara veta att det var trevligt :D

Sen åkte vi tillbaka till stallet och red ut :) Mys i mörkret :D

Kommentarer
Postat av: Filippa

Du får säga i stallet:P

2010-01-18 @ 14:14:57
Postat av: sandra

aa, det kan jag göra :)

2010-01-22 @ 22:59:56
Postat av: emma

haha grattis till att stryka allihopa :D

2010-01-30 @ 13:43:52
URL: http://qems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0