Hejhej

Lördag idag, och min dag har hittills varit helt perfekt! :D

Började med att man drog sig upp kl halv 9 (okej, inte helt bra xD)
Åkte till stallet och hoppade världens sötaste ponny som trodde hon var Världens ensammaste när de "GLÖMDE" att släppa ut HENNE!? :O haha!
Hon var iaf BÄST! så himla underbar och ridbar är hon nu :) Känns så himla lätt att hoppa henne :) Man kan komma nära/lång ifrån/perfekt hon hoppar lika bra språng hur som helst :) <3
Hoppar fortfarande inte så högt eftersom det är vintersässong o då ska man ju mest rida till dem o se att grunderna sitter kvar och fungerar :) Men höjde lite idag för tävlingssässongen är ju på ingång :) Så 1.10 låg de väl på :)
Tog kort på övningen så lägger in dom o beskriver den senare :)

Sen åkte vi hem och jag fick ägna mig åt att pyssla lite hemma, något jag tycker är otroligt mysigt faktiskt! :)
Laga mat, plocka med diskmaskinen, diska, torka av, kolla på tv, duscha, fixa naglarna :)

Nu ska jag ta o baka Dumlemuffins och 2 st tårtor för imorrn är det kalastime :D

byee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0