Hinner ingenting

Lite dåligt samvete för att jag uppdaterar så dåligt...

Därför försöker jag kompensea det med att uppdatera mycket när jag väl gör det xD

Förövrigt har jag dåligt samvete för det mesta, för det jag gör/inte gör.

Är stressad så gott som jämt nu när skolan börjat, eftersom den tar så mycket tid som går förlorad .. :(

Nu hade jag t.ex. tänk hinna på en halvtimma (innan vi ska lunch fodra i stallet) att:
*Kolla allt på datorn, (alla bloggar, hemsidor, m.m)
*Styrketräna (specialidrotten i skolan. Men det tar minst 1 timma :O)
*Duscha, sminka, fixa håret, byta om
*titta på tv
*Sms fixa lite så att dagen fungerar
*stryka alla rosetter
*plocka ur diskmaskinen
*Göra alla läxor

MED MERA! :O

Ni förstår att det inte går ihop?

Och jag är så jävla stressad, för vet inte hur jag ska hinna allt... :( Och då blir jag arg, stressad, irriterad. Och då säger och gör jag saker jag inte menar, och sårar de personer som betyder mest för mig.. Och då får jag dåligt samvete och ångest..

Varför har dygnet bara 24 timmar?? :O 


Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Saknar dig på bloggarna Siss! :O Min blogg är så gott som död utan dig! Make some time for us<3 Love you busy person ;)<3

2010-01-22 @ 18:51:10
URL: http://erikapettersson.blogspot.com
Postat av: sandra

haha! <3

2010-01-22 @ 22:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0