(ingen rubrik! -.-)

Jätteglad över alla söta kommentarer i bloggen från andra bloggare som hittat hit :)

Har läst igenom era bloggar lite :) Ska försöka hitta det där med "bloglovin" :) Får se hur det går xD
Men ja, hm, FIN vet jag inte om min blogg är direkt xD Känner lite stress över att jag låter den få se ut som den gör, menmen, Tack ändå! <3 =)




Imorgon blir det läxor, styrketräna, fixa saker hemma, hoppträna och tävlingsmöte :D


Fick reda på en trevlig sak om veckan som följer idag. Såhär ser planen ut iaf =)

mån- hm, ska longera ponny :)
tis- blir nog att rida ut då ;-)
ons- ska jag rida Amsterdam igen! :D Tänkte börja lite försiktigt med bommar kanske :) För min egen ponny blir det markarbete :)
tor- blir nog rida ut igen ;)
fre- dressyrträna för Cicci :D Börja fixa inför tävling :)
lör- Pyssla, packa inför tävling. Lösgjör Akeley lite bara.
FARMOR fyller 80! Så blir Hjalmar på kvällen :D Wii! Trodde inte vi barnbarn skulle få följa med ;) Men jojo! Hoppas på god mat o skratt :)
sön- första tävlingen för året! :D

Förövrigt försöker jag få in 2 uteritter, 1 longering/vila, 1 dressyr, 1 hopp, 1 markarbete och 1 lösgjörande ridpass för Akeley varje vecka :) Det är lättare att planera då tycker jag och det blir varierande och roligare :)

Kommentarer
Postat av: emma

ja jag ska tävla fast bara på lördagen (bara Lc'n) för prisse har inte ponnylicens och den är ju svindyr & har inte bästa ekonomin den här månaden. men fixar det på februari bidraget. :)

2010-01-31 @ 10:20:51
URL: http://qems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0