Lördag! :D

Dagen har rätt igenom varit kanon!

Gick upp kvart i 8 o åkte till stallet. Släppte ut ponnyer och red ut :) Var hemma tidigare än jag trott vi skulle vara :)

Pappa hade köpt ved, så det var bara att bära -.- O sen städa jag kaninburen, kul -.-

Duscha, sminka om, fixa håret.

Åt lunch och åkte och kollade på lillebror när han spelade innebandy.

På vägen dit var mamma sur och stressad, MEN jag ville på hindersmässan o köpa marknadsgodis och brända mandlar. Sammanslaget resulterade detta i att vi parkerade på Kompassen, sprang ner på stortorget och köpte godis vid första bästa stånd xD Sprang upp igen, innan mamma kommer på att vi skulle köpa brända mandlar, vi rusar ner på andra sidan, ner på järntorget och hittar typ billigaste "brända-mandlar-säljaren" på hela hindersmässan xD Köper en påse, springer upp på Kompassen, och detta tog 15 min xD

Åkte och tog in Akeley och fixade lite där. Sen- Hem.

Bakade typ några "energibars" typ "GI-godis" xD Dammsög, plockade ur diskmaskinen (överskottsenergi xD)

Sen var det meningen att vi skulle gå på "Avatar" men den var full, så diskuterade om, "Luftslottet som sprängdes", "Snabba Cash" o "Precious" (stavning?) men antingen var det någon som inte ville se en film, eller så var den full x)

Slutade med att vi hamnade på "Coco Thai" ist xD Riktigt god mat och trevlig personal! :D



så sjukt fint! Nu har jag tyvärr redan förstört det lite xD men "rosen" är morot och vitkål xD och det är gurka där brevid xD
//sandra

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

fy va gulligt med blomman :)

2010-01-31 @ 12:38:08
URL: http://erikapettersson.blogspot.com
Postat av: sandra

ja :D

2010-01-31 @ 22:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0