Min sötis :)

Ett test jag hittade på bdb som jag tänkte att jag kunde göra om min lilla sötnos ^^

Namn: Akeley
Kön: sto!
Ålder: 10 (28 mars ;))
Ägare: Mamma o pappa :)
Stall: Vittvång
Har du med Akeley...?

[X] Ridit dressy?
[X] Hoppat?
[x] Ridit i ridhus?
[x] Ridit i paddock?
[x] Ridit på en åker/ett fält?
[x] Galopperat?
[x] Travat?
[x] Skrittat?
[x] Ramlat av? (haha, bara 2 ggr och den ena på tävling o den andra i skogen när jag red barbacka och hon tog i för att ta sig upp för krönet av en backe och stötte ifrån, hahha xD klantigt!
[x] Ridit ut?
[ ] Kört honom/henne?
[x] Tävlat?
[x] Kört galopptävling på en åker/ett fält? (Akley gjorde det! om jag var med eller inte brydde hon sig inte om -.-)
[x] Ridit barbacka?
[x] Stegrat/hoppat upp med frambenen?
[x] Bockat? hm.. 1 gång när jag satte igång henne tror jag. Hon bockar nästan aldrig utan sparkar bakut när hon är taggad att hoppa! ;D

Det var det :) Bilder på sötnosen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0