Ojoj

Inte hunnit skriva nu på några dagar :$
     Har så mkt att göra ibland att jag inte hinner sitta på datorn.. Vilket egentligen är bra! När man både inte får tid för varken dator eller mobil, då försvinner beroendet, måste'na och man kan få känna sig lite smått fri x)

Iaf onsdag kanske jag inte skrev om? Hände nog inte så mkt iaf .. Jag kom iaf äntligen över den lilla "depressionen" jag var inne i o blev pigg o glad igen *tummen upp*
    Sen blev min ponny OTROLIGT glad när jag kom till stallet eftersom jag inte var där i tisdags... Känner mig som en svikare när jag inte är där ... "/ Sen har jag ett ENORMT kontrollbehov, och att inte få veta exakt hur de mockat?, hur mycket vatten de hade i betforen?, om hon var varm i något ben?, om hon hade ett pyttesår?, haha! jag får lite smått panik. Vill veta så att allt är perfekt för henne! :D <3<3<3 Lite "mamma" där kanske xD

Torsdagen var en BRA DAG! Hörde inte så roliga men lite intressanta nyheter på radion, bl.a...
*En flicka hittades på Haiti, 15 DAGAR efter jordbävningen. Fatta! Mer än 2 veckor hade hon suttit fast mellan 2 väggar då grannarna tillslut hörde henne! Får inte ha klaustrofobi där inte... :S
*De hittade ett plan 10 km ifrån flygplatsen, 3000 METER NER I HAVET!! :O Alla dog mycket troligen....<3 Scary.. Ingen aning vart det var tyvärr...
* Det snöade så mycket igår att ett bilgarage-tak i skåne ramlade in :S Inga skadade men en del bilar rejält demolerade xD haha!

Om eftermiddagen kommer ett nytt inlägg :)

Fredag (idag, lr ja igåår med andra ord x)) har också varit en bra dag :) Förutom att vår nya cplärare "glöömde boort" att han o den andra läraren hade kommit överrens om att vi skulle få sluta efter att ha spelat upp teatrar, kl 1 med andra ord. Efter lite övertalan från en Mästare som vet hur lärare ska tas (mej ofcourse! xD) så fick vi iaf sluta ^^

Sen åkte mamma o jag till maskintjänst, för var rea där :) Hitta inget tyvärr, men har bestämt lite saker vi ska beställa hem =)

Sen stallet :) Ponny var Bäst o vi tränade på en massa från clinicen igår :) Hon är SUPERDUKTIG min ponny :) Älskar henne mest! Hon vill alltid göra rätt och älskar beröm :)


har verkligen inga bra bilder på akley... -.-


Kommentarer
Postat av: Emma

självklart att jag kan :D

ska du träna för åsa på ons? svara gärna på min blogg :)<3

2010-01-30 @ 13:42:13
URL: http://qems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0