Onsdag idag :)

Hej allihoppa!

Hemma från skolan för ett tag sen och jag började, duktigt nog, med att få igång en brasa :)

Nu sitter jag (som alltid vid den här tiden på dagen) och tittar på Ghost Whisperer :)

Sen ska det väl göras lite matte och engelska och äta lite innan pappa skjutsar ut mig till stallet.

Sen hoppas jag på en mysig kväll hemma bara :)

Imorgon ska man upp kl 6:15 som vanligt -.- Till skolan och ha Spanska. Innan man har håltimma i 4 timmar, tror jag drar hem då. Sen idrott vid halv 2 då vi ska åka skridskor . . . och sen DISA (självförtroende grejen, tack och lov att det bara är 2 ggr kvar -.-)

Byee<3


Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Sååå less på DISA nu... -.- ("men tänk positivt" vi får gå på bio)

2010-01-13 @ 16:32:25
URL: http://erikapettersson.blogspot.com
Postat av: sandra

haha xD JA!

2010-01-17 @ 10:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0