Överraskningsfest

Som ni vet så fyllde Erika i tisdags och såklart skulle vi fira henne :) Med övverasknings mys :) Mat, film, tårta o så :)

Dock fick vi lite smått panik när hon inte kunde på lördag som vi planerat :O Vilket ledde till att jag så gott som gick med telefonen i ansiktet HELA DAN i fredags för att få ihop det! O då tkt såklart alla att jag var jätte osocial xD haha! Hur man än gör så tillfredsställer man aldrig alla...

Stressade iaf sönder i fredags! Kom till stallet halv 5. Sen skulle jag mocka, fixa maten, borsta och red 1 timma. Var klar kvar över 6 och då var det bara stressa hem. Hemma 20 i 7 och Agnes och Aniee skulle komma 7. Så jag slängde mig in i duschen, satte upp håret i en tofs och sminkade mig, sen ringde det på dörrn xD

Erika kom iaf vid 8 och då hade vi fixat tacos, tårta, dricka och filmer :) Grattis!! <3

Har tyvärr bara de bilder jag har här för A & A fotade och jag har inte fått bilderna :)


Haha! våran tårta var snyggast! ;D

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hahaha xD men mys blev det ändå! :) <33333

2010-01-23 @ 12:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0