Pissed-off!

Efter den fantasktiskt roliga och trevliga helgen var mitt humör på sin absoluta topp! =D Sådär så att man bara njuter av varje stund och är uppspelt och alldeles otroligt pigg o glad! =)

Men detta var INGEN BRA DAG! PUNKT! "/

Hade jättesvårt att somna igår inatt och hur utvilad är man då när man ska upp 6.15? -.-

Började med ett matteprov också som ioförsig inte var för hemskt (Tack o lov!) men hur kul är matteprov på en  måndagmorgon? ...

Sen tema och dagens blåsning xD (läs senare inlägg) Men efter det vart jag riktigt jävla pissed-off när läraren höll oss kvar? :O Alltså vi hade inget att göra. Hade skrivit ihop vår teater som vi skulle och frågade vi vad vi skulle göra svarade han bara att vi skulle finslipa på teatern. Men hallå? i 2 TIMMAR? Klara halv 2 liksom och fick gå halv 4, (bussen hem tar 50 min!) frågade t.om. om vi kunde få uppgifter lr någe för att ha något att göra, men nej. Så vi satt på lektionen och pratade skit från halv 2-halv 4? :O Och visst det kan väl vara trevligt- när man känner personerna runt en och inte är hungrig, arg och skittrött! -.-

(+att en nöt satt och skala sönder mitt sudd i småbitar -.- Alltså inte sur för att det var ett sudd, men så himla onödigt bara; varför?? :O)

När jag kom hem tog jag en tallrik fil med müsli, gick in på mitt rum o la mig i sängen under täcket xD Åt upp o sen SOV jag! I 15 min innan mamma kom in xD haha, fast somnade om i en kvart till, det var skööönt! Sen åkte vi till stallet o jag fick vara tsm med glada människor och pussa på min lilla ponnybus, VILKET RÄDDADE MIN DAG! =) Sen red jag ut på trollet och hon var PIGG! :D

Låter som världens jävla tjurkärring, och det är jag inte! Men idag var bara en dålig dag. Men jag lyckades vända den till något bra tillslut iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0