Sälen

Jaha, sälen är det som gäller nu ett par dagar bara =)

Lite trist med nyår här uppe... man sitter liksom fast i en liten koja med familjen, och ja.. hm, man kan säga att vår familj inte alltid kommer så bra överrens...

Sen saknar jag mina sötnosar som är hemma i örebro och firar... <3 Puss på er!

Imorgon ska familjen upp och åka slalom, men inte jag ^^ Tkr helt enkelt inte att det är kul längre. Eller själva åkandet är inga problem. Men allt runt omkring...

Jag tänkte istället sova ut, ta en god frukost, mysa med film och sen ska vi till det nya badlandet här =) Spännande.... eller nej inte det. Jag har panik! Vet att det är löjligt, men vill inte visa mig offentligt i bikini :O... Är det bara jag som känner så? Tror jag inte...
    Inte det att jag skäms eller så, bara det att man är helt "naken" ingen fasad, inga kläder, smink, högklackade, fixat hår... utan bara...jag.

Ja, ni får tycka vad ni vill, men så är det. Har aldrig känt så förrut... utan kommit nu. Men ja, allt i vår värld är väl så utseendefixerat? så man dras väl med antingen man vill eller ej...

Tänkte lägga ut bilder på stugan imorgon också =) Vad sägs? :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Sporren är justerbar. tkr också den vore lite lång annars ;) <3

2010-01-01 @ 10:17:50
URL: http://qems.blogg.se/
Postat av: Erika Pettersson

Saknade dig så GRYMT mkt igår :(<3 vi kunde knappt spela ett spel pga att vi var udda :P heh



Tro mig, du är inte ensam om att känna så av att bada offentligt. Jag känner så jämt! Kanske inte helt för att jag bara har bikini men för att jag är utan smink och inte fixat hår :O Men så känner väl alla troligen :P Men oroa dig inte - Du är snygg ALLTID<3 Love ya<3 Ha det så braa<3

2010-01-01 @ 19:30:16
URL: http://erikapettersson.blogspot.com
Postat av: sandra

haha, sicket PROBLEM :O xD



hm...<3<3<3

2010-01-03 @ 01:44:09
Postat av: Erika Pettersson

Ja, det ska jag säga dig att det Var Det ^^<3

2010-01-04 @ 22:54:26
URL: http://erikapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0