Skäms sandra!

Dåligt av mig att inte blogga på jättelänge!! :O

Men man får ingen tid alls över nu när skolan är igång.. Fan!

Och jag är livrädd för att de vanliga rutinerna ska bli alltför tydliga.. Ni vet, så tydliga att man inte ens tänker vad man ska göra, utan bara gör allt i samma ordning dag, efter dag :S

Men iaf så vare skola igen igår då.. hm.. jag skulle ljuga om jag sa att jag tyckte att det var bra, eller roligt eller någe...

Slutade iaf 1 och det var ju rätt skönt! Efter en massa krånglande med bussar (xD HAHA! bara för att vi ville komma hem liite tidigare) så kom man iaf hem :)

Sen blev det stallet som vanligt och longera lilla ponnyn :) Egentligen skulle hon vila, men eftersom man inte alls vet hur mycket de varit ute -kanske bara mellan 11-1!!! :O 2 timmar, hatar den här kylan och att den fryser vattnet! :(- så kan hon ju inte vila helt för då blir hon ju galen.

Idag skola igen :) Slutade 1 idag med och det är najs!

Snart blir det stallet och sen hem och mysa :)



hm.. bara sådär 20 veckor kvar i skolan fram till sommarlovet nu då -.- Kämpa eller någe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0