söndag

Hejsan, hoppas ni alla haft en bra dag! :)


Själv satt jag på datorn och strödde tiden rätt länge i förmiddags :) Skönt!

Sen (duktig som jag är) stycketränade jag!

Efter det ägnade jag nog uppåt 1 1/2 timme i badrummet xD Men duschade, rakade mig, smörjde in mig i body lotions etc, fixade naglarna, plockade ögonbrynen m.m. :) Skönt att kunna ägna sig lite egen tid nån gång i veckan ^^
Någon som har tips på en bra handkräm? :) Mina händer blir otroligt torra... Men tror jag hittat en jag kan använda nu iaf :) Minns inte vad den heter bara x) Men tips är iaf bra :)

Gjorde lite läxor sen, alldeles för få dock xD Men det är såå Boooring!! -.-

Slängde iaf i mig lite lunch och så drog mamma och jag till stallet sen! :)



Tycker att bilden är otroligt mysig :) Och den påminner om Thailand.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0