söndag

Söndag idag och smart som man är så satt man uppe halva natten igår och sov bort halva dagen idag xD haha! Men är ju bara på helgen som man kan få göra så (AA)

Nu ska jag iaf bara göra mig iordning och sen ska vi åka :)

Sen blir det stress som jag inte ser fram emot och släkten kommer vid 4 :)

Ska försöka hinna med att blogga sen när de åkt :) Får se hur det går, håll tummarna (Y)


Fortfarande inga förslag vad ni vill läsa om? :) Jag skriver gärna på som jag gör, men jag skriver ju delvis för att ni ska läsa, så om ni har nåt, säg det :)
Men just nu skriver jag väl bara om vad jag gör på dagarna, hur akeley går och olika ridövningar. Lite skvaller då och då och film och baktips :)
Hoppas jag skriver om någonting ni finner intressant :) Men annars skulle ni väl inte läsa? :)

planer som jag tänkt skriva om:
*kaninerna. Lite dåligt samvete för att jag aldrig nämner dom... <3 har faktiskt 2 kvar, men de är en ganska liten del av mitt liv nu...
*en jättebra markarbetsövning jag använder minst en gång i veckan!
*sen kommer jag inte på något mer just nu.. x)

//sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0