torsdag, fredag

Hej alla söta bloggläsare!

Tänkte bara kika in och uppdatera er lite snabbt om senaste nyttt :)

Själv sitter jag och tittar på "Let's Dance" just nu :) Vet inte om jag tycker att det är så jätte underhållande egentligen, iaf inte första programet då alla suger x) (sorry (AA)) Men känns lite som en självklarhet för alla vanliga "svenssons" att ha koll vad som händer där?

Inga inlägg de senaste dagarna p.g.a. upptagen med kompisar :)

I torsdags träffades jag och Erika på stan. Vi tittade på tapeter och handlade :) Sen efter en tripp till stallet för mig, kom Erika, Agnes och Aniee hit på kvällen :) Så lagade vi kyklingbitar i currysås och pasta, MUMS!! Tänk att något så enkelt kan vara så gott! :)
Min familj var även helbäst då de beställde hem pizza och satte sig i källaren och åt den bara för att vi skulle få vara själva där uppe? :)<3 Tack!
Erika och jag kollada på film och hon sov kvar :) Men de andra gick hem sen eftersom de skulle till skolan dagen efter "/ Bilder kommer från kvällen :)

Idag vaknade vi. Sen klockan kvart i 4 kommer mamma hem, och upplyser mig om att hon tyckte jag skulle hinna rida hästen i ridhuset innan klockan 5 då träningarna där skulle börja. Hm....??? Jag skulle byta om (5 min), sen skulle vi åka till stallet (20 min), släppa av erika (lägg på 10 min, krånglig väg att ta sig tillbaka till motorvägen). 5 i halv 5 var vi i stallet och sen vare bara rush!!! Halv satt jag på och red iaf, och klockan 5 fick jag gå ut ur ridhuset .. -.-
   Sånt är mitt liv xD

Nu var tydligen "Let's Dance" slut, men blir väl fortsatt tv ikväll :) Imorgon ska mamma och jag åka och uträtta lite saker :) Det blir mys <3

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Bäst vare<3<3

2010-01-09 @ 00:49:38
URL: http://erikapettersson.blogspot.com
Postat av: sandra

:)<3

2010-01-09 @ 18:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0