Update

Hallåå :)

Vet att jag sagt det förrut och ska egentligen inte tjata, men uppdateringen är kass under veckorna då jag har så OTROLIGT mycket att göra HELA TIDEN!! :O
   Men nu är det helg och då hoppas jag kunna uppdatera lite mera! :)

Friday today and it's soo nice! :D Just nu sitter jag och plågar mig genom att titta på "Hajen" fast jag har fått en sån ENORM fobi för vatten efter att ha sett den o en massa andra läskiga vatten-filmer xO. Vet inte ens om jag kommer våga bada längre xD haha! Men bara 5 min till sen blir det "Du har mail" på 1:an :)

Info:
Signaturerna "ny152" och "shopgirl" skriver e-post anonymt till varandra och är ganska så förtjusta i varandra. I New York är Joe Fox, ägare till en stor bokhandel bitter konkurrent till Kathleen Kelly, ägare av en liten barnbokshandel på andra sidan gatan och när de träffas har de svårt att dra jämnt. Naturligtvis är det de två som skriver e-post till varandra.




Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Wiiii har saknat dig här :) tror jag har varit inne på din blogg oftare än du själv nu ;)<3



Hade som förslag att se den filmen här hemma med, men det blev inte av. Istället blev det 2012, inget första handsval som tips, men den var helt okej :)

2010-01-23 @ 00:42:00
URL: http://erikapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0