dagarna rullar

hmm... känner att jag inte har något att skriva om...
Dagarna rullar på. Jobb-stall-hem, jobb-stall-hem. Inte bra! Det är sommarlov och då ska det hända saker!

Akeley har lyckats skaffa sig ett överben... -.- Litet på ett framben. Men måste ju ändå ta det lugnt så att det inte aktiveras- blir svullet och ömt för då äre 5-6 v. vila... Dessutom är hon lite tjock i bakbenen, men tror det beror på foderbytet. Hoppas hon blir bättre snart för är ju tävling i helgen, och försvinner det inte snarast kan jag ju inte tävla.... :/


LA, LA bli det i helgen i kumla. Om det inte går jättebra, då kan det kanske bli en msv. Men vill bara skaffa min lilla pånny lite självförtroende så att hon verkligen VET att hon kan hoppa msv, för det kan hon ju! med marginal dessutom. 


Vill verkligen träffa erika i helgen också! :) Ev lördagkväll... hoppas! :D måste ju bara se de knasiga kissebusarna också ;)


Nej nu ska jag sluta tråka ut er och hitta på ett ämne till nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0