Hittade ett ämne :D

Ni får lite att dra på munnen åt från globenresan med whs förra året :) Några idag, och några senare


18 år mot 33 år- Vad är skillnaden?

Musik:
18 år, ju högre volym desto bättre
33 år, Dr Bombay ger mig huvudvärk¨

Kärlek:
18 år, när kommer jag hitta den rätte?
33 år, nu har jag hittat den rätte för femte gången

Kläder:
18 år, Tajt, kort och färgglatt!
33 år, Svart, svart, svart!

Kondomer:
18 år, Gud vad pinsamt!
33 år, Gud vad praktiskt!

Sex:
18 år, Hur ska jag tala om hur jag vill ha det`
33 år, hur ska jag tala om att jag inte orkar?

Livsfilosofi:
18 år, ta dagen som den kommer
33 år, Pensionssparande, det är grejer det!

Barn:
18 år, Bara jag inte blir med barn!
33 år, tänk om jag är steril!

Kändisar:
18 år, Wow! En kändis!
33 år, Vem är det?

Det var några, orkar inte skriva fler idag, men det finns 3 riktigt bra som inte kommit än ;)


Dagen var okej. En segdag... Så himla trött!
Jobbet rullade, som vanligt för lite folk bara.

Efter jobbet lyckades jag precis missa bussen, vilket kanske var tur då jag hann en sväng till Pressbyrån och ladda busskortet (Kontant då jag fått hjärnsläpp och glömt min bankkod! :O har förjäves stått och testat 3 st för att ladda kort på bussen, men alla var fel- hittade koden ikväll som tur är iaf :)) och köpte Glass :D
Väl i stallet möttes man av en riktigt glad Akeley som kom gnäggandes och sprang mot hagingången. På något konstigt sätt lyckas jag alltid trassla mig ut ur hagen med en häst i varje hand+stänga grinden OCH se till att de inte backar in i staketet från de andra hagarna bredvid. Trångt- JA, men det går!
Till stallet kom 2 glada Bennisar :D Hörde bara: "Där har vi några Akley-människor!" och vips stog de i boxöppningen :) Awww Kumla o Västervik ska bli bra med dom!! :D<3 Sophia kollade på Akeleys överben och sa att det var helt ofarligt :) Tar det nog ändå lite lugnt, men nu blir det tävling i helgen :D
Red ut sen och dog NÄSTAN av alla bromsar! eller ja, dom dog av mig! :D xD fyfan...

Efter stallet åkte mamma och jag till Lången och jag fick äntligen bada i en sjö igen :))

På kvällen blev det lite "Miss Marple" bara för att hon är så söt :)

Och nu har jag som vanligt fastnat här alldeles för länge... Borde lära mig någon gång!


Haha, Jasse o Stuffan :)

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

haha gillade det där med 18-33 xD

2010-07-15 @ 12:58:06
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0