Klant dag -.-

hhaha! INTE min dag xD


Först satt jag och drömde i busskuren= min buss åker förbi, men jag flyger upp och viftar så vilt med armarna att han inte har nåt annat val än att stanna åbäket en bit därifrån så jag kan klampa ombord xD


Väl inne på jobbet lyckas jag spräcka ett vinglas när det så fint ska putsas xD ooops! ¨


Får därefter en rejäl tillrättavisning och en hel hög sura suckanden när jag råkade ställa i en låda lite snett i en påse så att liiite från kanten rann ut bara för att hon proppat i så jävla mycket mat i den lilla lådan -.-



Sen kom Jasse in på jobbet iaf så då blev ju dan lite intressantare :))

Efter jobbet blev det träffa de 3 bästa och gå på Eclipse med dem :D Bästa filmen i Twilight-serien hittills!! :D


Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

lika kvällen :D<3<3

2010-07-09 @ 01:01:39
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0