Kömla

Var det idag :) och dagen blev nästan lika bra som jag ville :) Trevligt folk där att snacka med och hyffsat nöjd med rundan är jag!


Vi lyckades glömma ALLA tävlingsschabrak hemma bara btw- great -.-


Startade bara en LA. och det börjar såklart Ösregna precis när c-ponny börjar! -.- Blev helt genomvåt, men aja.

LA- Själva rundan kändes hyffsad iaf :) Hon gick som vanligt emot lite mot omgivning, men inte lika mkt. Var glad att hon hoppade 3an och 4an, som kom snabbt ur sväng och var tittiga hinder som många stannade på. Efter 5an var det en tillbaka sväng sen skulle man (min plan eftersom hon inte kändes fin nog att gå innanför) rida runt ett hinder innan man svängde upp mot 6an. Men min ponny tvärnitade och tänkte INTE gå förbi det hindret SÅ nära läktaren. Så jag tog tag i innertygeln och drog henne innanför det hindret iaf xD Improvisation där. Det funkade iaf. Men så in i 3 kombinationen som stog på kortsidan tittade hon till på vita staketet bredvid och de få människor som stog utefter staketet så då stannade hon. Lite bra ändå då jag fick säga till henne ordentligt, har varit alldeles för snäll förrut. Sen hoppade hon iaf :)

4 fel kom jag 9 på. Ingen plac. Men HALVA startfältet var utvägrat :O
Inga bilder finns... (vad jag vet)

Men här är film:


Kommentarer
Postat av: erika pettersson

SV: bebisflytt

om du inte redan har ett bra system när du ska läsa ikapp det du missat så kan jag rekomendera "bloglovin". skaffade det nyligen och det är verkligen skitbra. Missar inte ett dugg av de bloggar jag följer :) pöss på dig<3<3

2010-07-18 @ 00:19:52
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0