Kumla dag 2

Betydligt bättre väder idag och visst blir allt så mycket roligare då :)


Startade en LA. Hon kändes ganska fin redan från början :) Tyvärr hittade jag absolut inget avstånd till 3an så vi kom nära och Akeley skruttan tog i som en blådåre xD haha! om hon bara vikt in frambenen var vi nästan 1.40 upp xD Höll på att ramla av råväg rakt ner xD Men så blev det likadant på 4an, fast ännu närmare och då tyckte min ponny att hon gjort nog, hon hade ingen chans där... Klantryttare!! Så ett stopp. Men i övrigt- SUPERFIN :)

kass kvalite, men över 3an:


Sen velade mamma och jag i tusen år om jag skulle starta msv eller ej. Planen var ju ej. Men jag var såå taggad och det kändes jättebra. Och när jag sa till mamma att det inte gjorde något om jag blev utvägrad så gick hon med på att anmäla :)

MSVBn gick iaf, hm.. helt okej. I resultatet står det ju bara ute. men iaf så var hon riktigt fin 1-2. Sen tittade hon ihjäl sig på det vita staketet och personerna bredvid mot 3an, så fast jag var på henne massa stannade hon... Men sen var hon sååå himla fiiiin!! Får rysningar när jag ser hinder 7. Kommer så perfekt och hon hoppar verkligen bättre än någonsin nu!! :D Tyvärr slutade lyckan på näst sista hindret nr 9, en kombination bredvid staketet med människor bredvid- ja ni kopplar. Jag blev ganska arg på henne, har ångest nu... Men på samma gång ska hon veta att det är Fel att stanna! Om det inte är så att jag lagt henne fel för då klappar jag henne bara. Men no jävlar om hon får allt serverat ska hon banne mej hoppa!!
Men var inte så sur efter iaf. Bästa msv rundan på länge och det låter konstigt eftersom jag 0:at en annan, men ev den finaste någonsin. För hon hoppade SÅÅ SUPER!! :D
Så ångrar inte en sekund att jag bestämde mig för att hoppa msv:en :)

Venne om film kommer... om någon vill? vilket jag inte tror. Den första filmen är det mest vänta eftersom jag fick "vänta" och de krånglar upp hindret igen. Och den andra var ju lite en fostrings runda...


Fick iaf SUPER FINA BILDER!!!! SÅ DE KOMMER HÄR:


1an i LAn. Foto: Sara Sjöö

5an i LAn Foto: Sara Sjöö

7an i LAn Foto: Sara Sjöö


 Aw finis :') In i msvbn Foto: Evelinn Åkerman


8an i msvbn, hon tittade till på den, men hoppde fint sen :) Foto: Evelinn Åkerman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0