Ledig måndag :D

Åhh hade så många roliga planer för dagen, och så började det pannkaka ... Vaknade med huvudvärk, antagligen p.g.a. vädret. Får ofta huvudvärk när det är mulet, typ "tryckande" väder.

Iaf, idag fick jag för första gången på riktigt länge ligga och dra mig- härligt! :D Inne på tredje boken i millenium-serien nu så läste ett par kapitel innan jag släpade mig upp.

Planen för förmiddagen var att bättra på brännan i ansiktet. men solen lyste med sin frånvaro, så det blev inget med det. Istället försökte jag överleva huvudvärken framför datorn.

Runt 2 åt vi soppa och sedan ostkaka. Sen blev det en vända till coop-parkeringen och med en ny liten bil börjar övningskörningen på allvar :)) Gick rätt bra idag, förutom en tjurkärring- men sånt överlever man väl... Handlade lite också, sen blev det full fart mot stallet.


Akeley vilade och avmaskades också idag. Fixade även Hopes avmaskning- veterinär nästa kanske?? xD Packade in och smörjde lite från helgen.


Hemma tog jag ut Curry på en liten hopp-tur ;) Sedan stog jag personligen för matlagningen. Blev enkel mat och sedan en ananaspaj- gott! :)

Med Curry sovandes på magen låg jag sedan i utesoffan hela kvällen och tittade på "Top Gun" :')


Nu ska jag dåsa i säng innan huvudet bultar sönder helt xD Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0