Sista delen

18 år mot 33- Vad är skillnaden?


Uteliv:
18 år, vi måste gå på det nya stället
33 år, kan vi inte se en videofilm istället?

Pengar:
18 år, lite pengar, men få räkningar
33 år, mer pengar, men fler räkningar

TV:
18 år, Vi får inte missa Bevvan på söndag
33 år, Va! Är inte Dylan med längre?

Största önskning:
18 år, fred på jorden, skrota alla vapen.
33 år, En löneförhöjning vore inte fel

Värsta mardröm:
18 år, Tänk om jag gör bort mig!¨
33 år, Tänk om jag aldrig hittar någon att dela mitt liv med!

Drömkillen:
18 år, Lång, mörk, snygg, sexig, muskulös, rik och charmig
33 år, Snäll



Kommentarer
Postat av: erika pettersson

hehe x)

2010-07-17 @ 13:59:07
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0