Sommarjobb

Precis när jag stog uppe i Frövi vid familjens hyreshus idag med pappa och farbror och målade fönster, ringer det från kommunen!? :O

Snacka om att jag blev helt tagen på sängen! Minns inte ens vad hon sa eller vad jag svarade. Men klart var att jag fått sommarjobb på CocoThai inne i stan v. 27-29 :D

Så fort jag kom hem ringde jag upp henne för telefonnr m.m. och direkt efter ringde jag CocoThai. Thanh (arbetsledaren) var inte där, men jag babblade glatt på med en annan snubbe som jobbade där :)

Åh är så himla glad nu :D Har tagit alla möjliga ströjobb, o visst har det sagt lite klirr i kassan men nu är det slut med att slita för liten summa, nu har jag ett riktigt ;) Och thailändare är så himla trevliga också så det kommer nog bli prima dedär :)

Jag börjar 10.30, hur soft är inte det?? :D Tyvärr slutar jag nog sent o har hästen att ta hand om sen, men vafan :) Mamma har såklart ledigt de v också i sommar... men v30 är vi lediga båda två :D

Hihi, nu är jag snart rik iaf ^^ deni!



Hur många kommer o käkar thaimat när jag är där?? ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0