Tisdag 20/7, eller okej... det är onsdag nu ;)

Duktiga ni är som läser min blogg =) Antar att jag är en kass bloggare så det förvånar mig att ni är kvar ;) Men visst blir jag glad :')

Skulle så hemsk gärna vilja skriva om en rolig händelse på jobbet, men kan ärligt talat inte komma på en enda... hm, en komisk sak är iaf att de har en gubbe, en stammis, som kommit till CocoThai så gott som varje dag och ätit- under 3 års tid!! :O haha! Och jag är urtrött på maten efter 2 veckor xD Kan knappt känna lukten av kyckling utan att tappa matlusten!

Iaf. Väl i stallet red jag markarbete ( = bommar). På en långsida hade jag 2 st galoppbommar, 6 galoppsprång till en bom, 7 galoppsprång till 2 galoppbommar. Hade även 3 bommar på medellinjen lagda så att man rider 4 serpentinbågar och galopperar över en bom vid slutet av varje båge :) Alltså byter galopp över den :) Mamma bar alla bommar åt mig, lyx- jag vet! (Y)
Hälsade på Sofias nya häst också :) Grattis! Så kul för henne :'))


Nu ska jag sussa, vissa har ju jobb imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: erika pettersson

hur länge har du kvar på jobbet nu? Jag vill sno din tid

2010-07-21 @ 11:54:01
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0