Vilken av dem?

Sitter här i min lilla ensamhet ... :P

Familjen har åkt till ett badhus i brist på fint väder. Helst badar jag inte i badhus... Tycker det känns för allmänt på någe vis. Sjö och hav är tusen gånger bättre :)

Ska istället försöka fördriva min egen dag. Mycket troligt blir jag kvar här hemma till dess stallet kallar.

Ska försöka söka upp fler bra hopptränare nu :) Fick ett intressant tips, så det kanske slår ner där :P Men nu ska jag ta mig i kragen och forma en chokladmoussetårta, eftersom jag inte hann det igår.

Frågan är bara om jag ska göra den:

Chokladmoussetårta


Eller den:


Chokladmoussetårta


Dessutom hittade jag en chokladfudgetårta nyss, och nu är jag sugen på att göra den.... :
Chokladfudgetårta



Svårt val... Men vilken det än blir, så kommer recept sen :)

Kommentarer
Postat av: erika pettersson

"Sjö och hav är tusen gånger bättre"...jovisst, det har man ju märkt hosthost



hehe ;)<3

2010-07-31 @ 18:59:22
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0