Westervikshoppet dag 1

Dag 1 avklarad och visst blev den helt perfekt :) Det ända man ev kan klaga på är vädret... men på samma gång var det perfekt med mulet att både rida i och för hästarna :)


Träffade massa trevligt folk idag :) Alla Akeleys svenska ägare har ju lyckats åka till samma tävlingsplats ;) Så pratade en del med dem. Sen är ju även Bennis här, så blev att umgås med dem som vanligt+ deras sovkompisar :)


Nu har jag övat på att rida under press idag också xD Eller jag var mycket troligt den enda som ställde press på mig men iaf xD Akeley är iaf mycket glad att vara i Västervik igen :D Såfort vi kom ner så var hon lugn så hon känner nog igen sig :) På framridningen var hon jättefin! Pigg och glad och bara drog med mig bitvis xD haha! På banan ställde hon upp för mig, Snuttis <3 Och vi var 0+0a i LAn som vi hoppade :D Lite surt efter när jag såg att jag var 2 tiondelar segare än 1an -.- men min grimma för andra platsen var snyggare än vinnartäcket xD haha!

Puss på ponnyn! <3

Akeley på morgonen :)

Med rosett+ grimman jag fick :)


Och man är så snygg i håret efter ridhjälmen vart på xD

Jasse och Stuffan var så fina i msvbn :D





Film från min LA:
 


Kommentarer
Postat av: erika pettersson

har datorn krånglat och flyttat på alla å,ä och ö knappar eller? x) tog ett tag att ta sig igenom texten ska jag säga ^^

2010-07-24 @ 17:00:49
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/
Postat av: Hoppteamet - Emelie

snyggt, och grattis! :)

2010-07-26 @ 10:54:11
URL: http://hoppteamet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0