Westervikshoppet dag 2

Dags för dag 2 då och något ingen kan säga emot var att vädret var emot oss -.-
RegnRegnRegnRegnRegnRegnRegnRegnRegn....


LAn gick ju super igår så efteranmälde till msvbn idag :) Var ju en acckumulator så de sista hindren är ju högre än 1.10, typ 1.15-1.20, men tänkte att det fick bära eller brista. Hon skulle bara få gå in och lära sig höjderna.
Men jag har faktiskt ingen aning om vad som hände... ... Jag var tveksam innan. Kände mig osäker på avsprångspunkter och vädret var ju som det var. Sen flöt allt så bra och jag hade mållinjen i sikte FELFRI! och sen bara poff- så tittar hon på vattenmattorna (som hon hoppade utan tvekan igår) och stannar. Sen måste hon ha sett något bakom/på sista hindret för hon drar ju iväg åt höger långt innan :O
Så trött på alla uteslutningar nu -.-

Men det är väl bara att ta nya tag imorgon, då är det bedömning A:0 så då är det iaf bara 1.10, och inte 1.20! Vilket hon faktiskt visade att hon kan hoppa även det idag! :)

 Film:

Kommentarer
Postat av: Sara Sjöö

Grattis till andra platsen igår! :) Och det såg skit fint ut på filmerna :) Jävlar vad hon hoppar!

2010-07-24 @ 18:30:50
Postat av: sandra

tack <3

Ja, hon kan ju verkligen- när hon vill -.- ;)

2010-07-24 @ 22:57:55
URL: http://xessan.blogg.se/
Postat av: Hoppteamet - Emelie

såg jättefint ut, fina språng hela vägen! synd på stoppen bara :)

2010-07-26 @ 10:52:01
URL: http://hoppteamet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0