Bröllop i Götebrog

Sofia Wåglin Jaakkonen <3 Henrik Jaakkonen


Min kusins bröllop i lördags :)

Mitt kusinbarn var såklart förste ringbärare ;)


Världens coolaste kusinbarn kör Michael Jacson :D Haha, nej hans farfar försökte ta mössan ;)


När han inte staylade för kamerorna var han med hans bästis Alexander ;)


Haha, en lek där de inte får se varandra, men ska svara ärlig på frågor genom att räcka upp dennes sko som gör det oftast, t.ex. "vem bestämmer vad ni ska äta?". Kusse har svårt med frågan tror jag ;) Men man kan ju räcka upp båda skorna som hennes nye man Henrik ;)

Alla frågor är inte lika svåra som t.ex. "Vem städar?" XD


Självklart blir mitt 2-åriga kusinbarn Edvin inspirerad av vad mamma och pappa gör och är snabb att ta av sig sin egen sko och lyfta den högt upp i luften ^^




Så söt när vi skulle gå in sen. För mamma och jag försökte fråga om vi skulle gå in och måla, om han kunde visa oss sitt rum m.m. Sen sticker min "morbror", Edvins morfar ut huvudet i dörren och säger "Unge Edvin, morfar vill att du ska komma in nu" Och tror ni inte ungen sätter fart och klättrar ner från studsmattan och springer in -.- Ibland gör man det krångligare än vad det är -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0