Dagen och bilder

Dagen idag:

Tisdag. Jobbade halvdag med att damma sargkanter, mocka i kanten och sedan måla bommar.

Sen tränade jag för Cicci och det gick klart bättre än sist :D 5 dagar sen ;) Man märker att akelejjan börjar muskla på sig nu för hon var riktigt fin i galoppsamlingarna, i förvänd galopp gick hon som en klocka, och cicci trodde jag övat- men icke! ;D gjorde hörplaceringar i förvänd liksom, sen kan hon vända på ca 2 m volt i galopp utan att bryta av fast jag inte driver massor, m.m. :) Kul! Idag var min sits som vanligt igen också ^^


Sen blev det snabbt att åka till moster och duscha och det som vanligt och sen tillbaka till Vittvång för att hjälpa till på pay and jumpen :) Massor av roliga personer och hästar som var med! :) Var dock tvungen att åka runt 9 :(



Här kommer bilder från ÖFK tävlingen som Emma har tagit :) Och helt suprised blev jag när jag såg att jag kom första utanför plac i LAn xD var så himla sur efter att vi bara fixade allt och lastade akeley xD Haaha!

Fokus ^^


hahah! xD

Till följd av


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0