Hemlis numero dos ;)

Jag har fått sommarjobb!! :D


Blev ju sisådär ganska piss-offed när det utlovade brevet från kommunen med info om sommarjobb aldrig damp ner i brevlådan :@
Hur kan man gå ut och säga att man garanterar alla 9or och 1or sommarjobb och sedan blir nästan 100 st utan?? :O


Nu har det iaf löst sig. Jag ska jobba på Vittvång. Väldigt bra låter det! :) Förutom att min sysselsättning ska vara att skrubba och måla väggar, och det är det tråkigaste som finns! Men Cattis tyckte att jag skulle få det "lite slapt iaf" ;) så jag får börja halv 9 och sluta 3= 6 timmar, med lunch inräknat :) Annars kan jag nog typ välja ca när jag vill börja/sluta och det gillar jag!
Sen är det ju toppen att sluta 3. Då kan jag fixa akeley direkt och sen åka hem tidigt :)
Kommer tyvärr tjäna avsevärt mindre än hos kommunen, men jaja, bättre än inget :)


Ska troligtvis även måla ett staket i år igen och sommarstugan.


Pengarna rullar in, det går bra nu! :)


Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

låter nice :)

2010-06-13 @ 11:16:07
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0