Hemma igen

Datorn dampade igår så kunde inte blogga då...


Hemma från alla möjliga ställen nu iaf :)
Midsommarafton var riktigt lyckat! Min roliga, knäppa släkt xD Träffade en gammal barndoms-sommarstuge-kompis :D Haha! Hennes mamma kände inte igen mig, då står man där och tänker "Ser jag så annorlunda ut?"
Vi kollade på stång-dansande, Sånnaboda vann dragkampen :D (Varje år är det en dragkamp mellan de som har stuga i vårt område Sånnaboda, och gäster från alla möjliga ställen) gick tipspromenad, köpte lotter, fikade, åt mat, sjöng snapsvisor, fikade igen xD, åt jordgubbar, pratade, skrattade...

Någon? Grymt söt iaf.


Oskar åker rullator ;)



På lördagen fick jag äntligen sova ut! Hade kunnat lega där hur länge som helst, men då skulle jag inte fått frukost- dagens godaste mål, så fick dra mig upp...
Åkte till Marieberg och firade båda mostrarnas män som fyllde 60 vs ?  :) (skilljer 15 år mellan mamma och hennes ena syster)
 

mormor och morfar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0