Hemma

..nu äntligen!

Har varit ett himla åkande! Men kul var det! ;D

Åkte ner till Göteborg i lördags morse för att gå på kusinens bröllop! :) Åt lite i götebrogscentrum, sen åkte vi till min ena kusin (Sofia) och hämtade nyckeln, hem till min andra kusin (Henrik W) där vi skulle sova, sen till vigseln, till bröllopsfesten, till sov-lägenheten (Henrik Ws), till min andra kusin på morgonen (Sofia), hem, tillbaka på vägen till stallet, och hem ;) Vill inte räkna mil denna helg tror jag ;) Tur iaf att man inte bor i Östersund som min moster och hennes man (Sofia och Henrik Ws föräldrar), de hade sisådär 90 mil dit och 90 tillbaks hem xD
    Vigseln var borgelig och hölls på en äng iaf. Så himmla fin var hon Kussen :') På bröllopsfesten var det skålande, mat, tårta, lekar, minglande m.m. :)
    På söndags morgonen åkte vi hem till Sofia och Henrik där de inte var just då xD De sov på hotell. Men hoppade lite studsmatta m.m. med deras son och mitt kusinbarn Edvin ganskaaaa länge ;) Sen kom de så vi pratade lite med dem och sen åkte vi hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0