Hur knäpp kan man va?

Ibland blir man så trött på sig själv...xD och nej ni får inte veta varför för då kommer ni dum-förklara mig för all framtid xD haha!


Idag var det iaf jobb halvdag. Målade hälften av alla svarta dörrar :) Spöregnar det inte imorn tar jag resten då :)


Sen dressyrtränade jag för Cicci och Akeley var jättefin! :) Cicci blir sur på mig bara för att jag blivit sån "hoppryttare-med-hoppsits" xD "Du bara drar fram axlarna och kurar ihop dig, så får du göra på Annas lektioner- inte på mina!! Sträck på dig, brösta upp dig!!" hahahahah! xD


Sen snabbt fixa allt, hem till moster i marieberg och duscha, sminka om o håret, åka till Lusth


Och sommarfest med div 1 laget :) Satt ute och pratade, solade och vissa badade. Åt grillat och kladdkaka :)



Imorgon blir det jobb, rida min egen och sen träffa Erika hos hennes pappa där det finns KATTUNGAR :D

mamma och Festis myser ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0