Igår gjorde jag något så grymt roligt!

Jag vägrade trotsigt att prova när jag var runt 14, men igår 17 år gammal var det dags! :D


VATTENSKIDOR, KNEEBOARD och självklart RINGEN (dock typ tusende gången med den)

O gissa vad?? Jag kom upp på vattenskidorna på FÖRSTA FÖRSÖKET :D Gogirl!

Var farbror som körde, o han har kört upp så många första gången att han visste utan och innan hur han skulle köra m.m så var ju såklart delvis hans förtjänst ;)


Inte för att det var någon som tvivlat på att jag skulle komma upp direkt ;) Min lillebror slog dock till och fick alla att tappa hakan när han krängde sig upp allra första försöker :O Tyvärr kom det en jävel ute på sjön i full fart mot oss. Om inte min farbror värjt hade vi totalkrockat :S Min bror fick tyvärr åka över de allra största vågorn precis bakom den sportbåten så där tog det roliga slut... Efter första båten kommer en vattenskoter och kör NÄRANÄRA Simon som försvarslös ligger i vattnet!

Iaf. Sen var det dags för Kneeboarden, och det var nog det roligaste :D Man sitter på knä på en bräda typ. Ringen hade senare blivit en betydligt mindre blöt historia om min kära fader inte knytit repet så idiotiskt -.- Men ja, han ansåg väl att jag behövde blöta håret... Jag som annars lyckats undvika att blöta både ansikte med smink och håret innan...


Nästa grej är väl Wakeboard :D Eller stå upp på kneeboarden, åka på En vattenskida, eller ja...finns ju massor :)



Kneeboard


wakeboard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0