Kissebebisar :D

Gårdagen var helt okej och Toppen ;D


Började med att jag fick skjuts till jobbet av mammsi eftersom moppen stog kvar i marieberg, det är alltid ett plus :) Dessutom mockade hon och fixade mat så att jag slapp det sen :)


Dagen ägnades åt att [förutom den stund som ovädret drog in med spöregn, storm och åska] måla framsidedörrarna på stallet+lite annat.


Vid 3 släppte jag arbetet och red ut på min lilla ponny. Efter att jag tagit in en del hästar åkte jag till moster igår igen och bytte om, duscha, smink och fixa håret. Hann med bussen 18.10 mot stan.


Och jag är bara så fullkomligt trött på att vänta på bussar -.-


Kom iaf fram till Erika efter lite om och men. Så himla kul att träffa henne igen :')) Blir så skumt när vi inte träffas varje dag som vanligt.. ? Vi myste iaf med Kisse-bebisarna :D Min favvo är Matvraket, och det är så konstigt men efter en stund hittar man småsaker på dem som man bara bara tycker om så där extra mycket ;P Som den här har en liten brun prick på vänster sida snett över nosen och det är urgulligt :') Min andra favvo är speedo [kom ut en timme före de andra] Och måste säga att Japanen också ligger högt på listan. Haha! halva huvudet är svart och halva vitt och så har den öppnat bara ena ögat xD ser ut som en japan med den svart-vita färgen och det runda huvudet också ;)
Erika har de bästa bilderna på Matvraket så de får komma senare ;)
Förutom att gulla med kattungar snackade vi och spelade kort. Men vid 11 var det dags att dra sig hemmåt då jag inte ätit kvällsmat än xD Blev lite risifrutti vid halv 12 sen ;)


Gammal bild på Erika

Favoriten :D Matvraket



Lillan [eller Doris] med bibisarna :')


Japanen ;)

Kommentarer
Postat av: emma

det är en svart john withaker storlek 57 :)

2010-06-19 @ 14:01:57
URL: http://qems.blogg.se/
Postat av: Erika Pettersson

Skitknäppt känns det ätt inte träffa dig dagligen - spec när jag spenderar dagarna i skolan :O Men kuligt var det att ses, Måste göras om!<3<3



Btw; den bilder är väl inte så gammal ;)

2010-06-19 @ 20:30:29
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/
Postat av: Erika Pettersson

Sv: några nya godingar

hehe neh, det var väl kanske inte så smart av oss. Men så farligt vart det inte - fritt fram i affärerna! :D

2010-06-19 @ 20:54:04
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/
Postat av: Erika Pettersson

Sv: heart

jo kanske de ;) hehe agnes tyckte att jag skulle ha gjort det själv. Rista upp det och sedan fylla i med bläck x)

2010-06-19 @ 20:55:31
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0