Lite firande =)

Jajamensan! Dagen till ära firade vi lite på Efesos! :)


Dagens sysselsättningar såg ut like this:

*Vakna, ligga o dra sig, läsa, frukost
*städa boden (inte gjort på 4 år, ooops (a ^^)
*Moppe till stallet. Akeley och Whippet är bästisar :') haha! har aldrig sett akley såhär mot någon annan (ev Stuffi då ;)) Hon gnäggar massa, springer till whippet, har ständigt öronen framåt, letar efter henne m.m. m.m :')<3 Dessutom är hon kär i valacken i boxen intill- Amadore xD Hon är såå nöjd med att stå brevid honom -.- Inte ens Dolero duger längre, nu brunstar hon baara för Amadoren xD
*Sen buss med pappa och lillebror upp på stan och mötte upp mamma som fått lite hårfix, och så åt vi på Efesos då :)

Firade typ massa saker :P. Att simon och jag har slutat skolan, att boden är urstädad+hänget utanför, att Micco kommer imorn, att jag  .... (hehe gissa)...

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Gött med lite firande - dock kan jag inte gissa på det där sista och det irriterar mig som fanders xD hehe



Sv: Killar på IKEA och regnhuvudvärk

hehe den långskjortan har jag ju haft aslänge! x)

2010-06-10 @ 23:25:43
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/
Postat av: Erika Pettersson

SV: Killar på IKEA och regnhuvudvärk

men..den bilden är ju inte svartvit :O

2010-06-11 @ 13:31:35
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0