.....lördag

Ibland är man bara på dåligt humör utan anledning!?



Idag fick jag S-O-V-A! Riktigt skönt :) [annars tyckte jag att Maria Jeppsons ordval var riktigt bra: "Nämen, sova det får man väl göra när man blir pensionär? :) Wilma rider sista klassen 20:21 på söndag ;) 2 timmars bilresa hem sen och jobb på måndag..]


Låg och läste bästa boken GANSKA länge ;) Sen satte jag mig vid datorrrn och checkade runt. Blev lite städ och fix här hemma och vid 2-halv 3 tiden tog vi bilen till stallet.
Red lite på banan och akeley var riktigt fin idag :D Sen skrittade jag ut med Lisa :)

Fixet inför morgondagen (Duscha+shamponera, knoppa, klippa: man, svans, öronhåret, hovskägg+vid hovkant och pannlugg. smörja hovar, förbereda broddning, putsa, spraya, borsta, smörja skavsår tog 1 1/2 timme :O)
Mamma är snäll och packar o putsar som alltid iaf :')
Moppen hem blev det, enkelt stopp vid Statoil bara och tanka och fylla på luft som vanligt... -.-


Imorgon är det TÄVLING, LA, MSVB blir det :) Och jag har äntligen turen att få starta sist :) Och för mig känns Karlsundstävling mer hemma än Wittvångtävling :P Typ tävla på den banan o ja... det var ju på Karlslund allt började på riktigt :) Så imorn är det Hemmatävling :)



okej nu kommer tusen bilder på Matvraket xD Men erkänn att min kissebebis är världens sötaste? :D

Finaste teckningen från ögat :) en svart slinga på varje sida :')


Sova massa :')

Har inte öppnat ögonen, men den blåa färgen kommer passa så bra att jag har sagt till den att behålla den färgen sen ;)


haha, den fastna med kinden över en tand en gång ;)


Så har jag berättat för den att jag vill att den ska vara en tjej ;) vilket den säkert inte kommer vara men iaf :)




Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

din lilla kissebebis har Nästan öppnat ögonen nu..inte än, men snart så :)

2010-06-20 @ 12:04:12
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0