Monday morning..

Eller nej x) klockan är 22.47 och jag borde släpa mig till sängen.. men det är måndag iaf ;)

Måste bara lägga in ett inlägg idag :) Så kul nu när bloggen blivit så snygg :D Tack F :)



Dagen ägnades som vanligt åt sommarjobb. Målade lite ridhusdörrar och dammade av sarg kanten (FYFAN vilket slit göra! Dammet yrde omkring, jag hostade och nös, damm på alla kläder, i hela ansiktet och i ögonen...)

Vid 1 lastade vi Roxy iaf och åkte till ATG för att kolla om hon har sol-eksem, rötga, springa med henne o lite annat :) Var inte tillbaka i stallet förren halv 4. Tog in Akeley, skrittade ut, stretchade henne och lite annat :) Fick en chock när jag såg akeley förresten efter att ha hanterat Roxy (166 cm) i några timmar, min ponny är minimal x) Var och kollade upp Akeley på ATG för inte så länge sen också, bara årlig veterinärcheck, typ besiktning. Sprang med henne, longera på volt, vägde, kolla tänderna, vaccinera m.m. hon var Helt frisk :) Skönt!


Runt 8 precis när vi började äta på kvällen kom kusin och farbror över och så pratade vi en hel del :') Alltid så mysigt med dem :) För några år sen umgicks vi VARJE LÖRDAG ;O :) Hhaahah, min farbror är skönast "äh, det är fan kaos överallt, Överallt!" han är så skön! :) Annars är det lite tråkigt som händer i släkten nu, men det är PRIVAT! ...



Hörde just på TV från ett barnhem i Afrika någonstanns, ett av de barn som är där hittades i en TOALETT, ett annat i en SOPTUNNA... Fy Fan i helvetet vilka människor det finns.... :/ Det är för guds skull Bara Barn! ... :(


Godnatt!

Lite bilder från Skogslotten :)




Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

OMG shieet - Nu är jag verkligen avis så innåt helvete! :O fy va snyggt"

2010-06-22 @ 20:08:29
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0