Scones m.m

Sitter i mjukiskläder och käkar scones kl halv 1, precis som det ska va på sommarlovet! :) så himla gott är det, med scones :D enkelt och snabbt att baka som frukost/mellanmål också vilket uppskattas! :)


Mico kom idag då och den lilla skrutten springer runt som en vilde här ute x) Utnyttjar allt space till föllo kan man säga. Så social är han också, kommer till en och så :)


Idag är annars en sån där skön dag. Då inget spec händer utan man bara kan slappa runt ^^
Mamma kommer hem vid halv 4 och ska försöka dra med henne till mataffären (jag vet, jag är udda) eftersom hela kylskåpet snart är tomt och jag vill ha MAT! xD Nä, men sen blir det väl lite fredagsmys med start i stallet där jag ÄNTLIGEN ska börja skritta igång pållen på allvar efter sommarvilan, sen blir det tacos, godis, något bra program eller film på TV, och förhoppningsvis sitter vi ute på alltanen ikväll nu när vi Äntligen har en socialkanin här hemma igen :')


hihi, min gamla bild :P


Kommentarer
Postat av: Tove

Vad lik kaninen var min lillasysters kanin :)

2010-06-13 @ 19:24:27
URL: http://tovekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0