Sega datorer

Min dator börjar bli seg :O Den har alltid varit supersnabb. Från det att man klickar på ON knappen har det tagit ca 10 sek innan man är inne på internet... Men håller på och raderar massa gamla bilder, filer, mappar m.m. så hoppas att den blir snabb snart igen :) Tar bara offantligt många timmar dedär...


Förövrigt är jag så olydig att jag behagar sitta inne när solen står som högst på himlen och jag har en hel trädgård för mig sj! Får väl ta och pallra mig ut snart .. :)


Erika är så söt att hon tänkte på mig när hon såg denna blomma :') aw love <3

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

hihi love ^^<3

2010-06-29 @ 17:51:33
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0