Skolavslutning...

...imorgon :D

Så Himla Skönt!


Men det värsta är att kommunen inte skickat något sommarjobb till mig, fast de garanterat alla! O inte svarat på mina 2 mail heller!! :@ Ringer dem imorgon om de inte svarar...

Får ju inget studiebidrag i sommar... o hur ska man klara ekonomin då utan jobb?? ...


Men nu ska jag ändå slappa o bara ha det skönt :) Ca 12 v ledigt sitter verkligen inte fel!

Imorgon samlas vi 9.30 i aulan o sen lite med klassen, sen äre slutt !
städade på skolan 1 h idag, sen sluta vi. Jag i Erika drog upp på stan o shoppa :) Köpte en bandlös bh o sen  massa små-örhängen på HM för 30 kr, me like! :)

Kommentarer
Postat av: emma

ne inte hos lisa. men i närheten hos sofias pappa. längs Guttersboda vägen om du vet vart den är:)?

2010-06-02 @ 19:14:54
URL: http://qems.blogg.se/
Postat av: Erika Pettersson

nicenice med sommarlov nu!!<3<3



men sommarjobbspengarna får du väl ändå inte nytta av Under sommaren? :O jag fick mitt i slutet.typ augusti.

2010-06-02 @ 20:13:09
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0