Yes!

En av hemlisarna fixad! (Y) GLADGLADGLAD! =)


Men tror jag håller på det en dag till eller så ;)



Förresten kom jag nyss hem från stallet. Tog moppen dit, men var typ inge luft i däcket så pappa fick komma o så pumpade vi däcket och tankade vid Statoil, Great, he payed ;D

Iaf väl där fixade jag allt först och tog därefter in min lilla bus. Så glad att se att det funkar så bra med den nya hästen i hagen :') Sen försökte jag lära mitt lilla sego lite tricks. Hm... akeley är lite seg att lära ibland xD Men om sisådär ett år hoppas jag att hon kan buga, backa-stå stilla-gå framåt på kommando, och röra sig snabbt sida till sida, alltså "sitta fast" med bakbenen och "hoppa" till höger och vänster med fram. Ev lär jag henne stegra och lägga sig ner, Vi får väl se ;)
Den vanliga uppfostran har iaf satt sig nu, som t.ex. att man inte går och drar benen efter sig tusen meter bakom så att jag får dra in henne, utan att man faktiskt går lika fort bredvid den som leder! Man drar inte heller ner trynet och äter hur man vill när man är ute och går! Bus<3

Stressade lite i stallet för ville hem innan och ifall regnet skulle komma. Såg illavarslande ut!


Men nu sitter jag alltså hemma. Ska gå o ta en dusch och därefter läsa nya numret av "Häst&Ryttare" som kom idag, läsa millenium och därefter zappa runt lite på TV efter något bra innan det är dags för kvällsmat och lite ananaspaj :)

Have a good night! <3


Millenium:
Du, om du vill ha en vaktmästare kan du gå ned och plocka nån på arbetsförmedlingen. Jag kan ta reda på vad fan som helst om vem som helst och har du inte mer nytta av mig än att sortera post så är du en idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0