4 mars= snart 17! :O

Hejhej!

Snabbt inlägg bara eftersom jag egentligen tänkt pallra mig iväg i sängs nu x)

Iaf! Dagen var helt okej! :) Förutom spanska prov, och den sent anmälda faktan att matten var inställd -.- iof var väl det bra! ;)

Lite avis på Elisa bara som skulle medverka som hårmodell, få håret färgat, uppsatt, bli sminkad av makeup artist, få mat och gå på cat walk! :O :D Fett kul låter det, och så missade hon ju så gott som hela dagen i skolan!

Idrotten var iaf Otroligt kul! Vi hade styrketräning med redskap xD Bl.a. var en station brottning på tjockmatta och då gick Erika o jag såklart igång! ;D HAHA! jag tjöt av skratt som en liten barnunge på slutet! Det var så otoligt befriande! ;D

Sen red jag min lilla ponny, som var stel men duktig! Imorrn blir det träning för Lennart! :D Både grymt nervös och förväntansfull!

See yaaaa!! :D

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

brottning äger ^^<3

2010-03-05 @ 15:56:50
URL: http://erikapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0