Ajajaj...

...vilken dålig bloggare jag är :$

men jag har verkligen inte hunnit!

har kommit hem från stallet halv 9 varje dag :O för har hämtat, handlat, lämnat, fixat... massa saker... bla. lämnat o hämtat dunjackan hos min faster som hon tvättat :) Tack! Handlat pannband, vitaminer, etc. på granngården (pannbandet är svart, med 2 rader stenar o kostade bara 300, så då tog vi det :D Har ingen lust att betala över 1000 spänn för ett pannband :O) handlat sadelgjordsludd på tillhäst m.m.


så mellan halv 9-halv 10 har jag duschat, ätit och fixat hemma. o sen ALLT PLUGG :O Har pluggat resten av tiden tills jag rent ut av sovit med näsan i böckerna -.-


Förövrigt har kaninerna inte kommit hem än.... och jag har ingen lust att blogga när jag är nere....Det är snart en vecka sedan de rymde och burer skriker av tomhet... Bodsdörrn står alltid öppen, och jag bara väntar på att mina små ulltussar ska bege sig hem igen... :/ Hoppet förvandlades till förtvivlan när vi i måndagskväll hittade päls av Sotis utanför buren... :'(

Jag vet inte hur många ggr jag tänkt säga "Jag går till kaninerna!" o sen hunnit ångra mig innan orden nått mina läppar... På granngården höll jag på att säga "Vi behöver köpa halm till kaninerna", Sen vet jag inte om jag ska städa buren? Är det någon idé?...

Men så kom det glädjande beskedet igår kväll att en liten tjej ringde o sa att hon sett dem i onsdags kväll i slutet av vår gata :D

Så nu lever hoppet... i guess....

I MISS THEM <3


Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

<3

2010-03-13 @ 13:53:21
URL: http://erikapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0